1st week! - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu 1st week! - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu

1st week!

Door: mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie

11 Januari 2011 | Verenigde Staten, Troy (historical)

Ik heb de eerste week overleefd!
En ik moet zeggen ik vind het nu al leuk!

De eerste week heb ik niet veel mee gemaakt, voornamelijk introductie lessen, dus over de lessen kan ik nog niks zeggen, ja dat ze gek zijn dat ze 's ochtends om 7am al beginnen!!!

Er zijn hier wel heel veel aardige mensen! Heb nu al een leuke groep mensen om me heen dus dat zit goed!

Ook heb ik een eerste 'party' gehad.... Nou wat een domper!! Het was afgelopen vrijdag speciaal voor internationale studenten (toen had ik het al kunnen weten) Het begon om 5.30 wat dus erg vroeg is. Eerst pizza en gezellig kletsen, wel te verstaan dat iedereen op z'n stoel tegen de muur zat dus stel je voor een grote kring met in het midden een angstvallige lege dansvloer haha.

En toen werd aangekondigd dat we de stoelendans gingen doen... Nou uiteindelijk veel gelachen en de sfeer kwam er een beetje in. Daarna hebben we een typische amerikaanse dans geleerd.. denk aan line dance :P

Het feestje was vroeg afgelopen maar na het uitwisselen van telefoonnummers met meerdere mensen wist ik dat er leuke avonden zouden volgen.

Zo heb ik pas in een all boy dorm, met een groep mensen pool gespeeld en ben ik gister naar een american football game wezen kijken, dit viel erg tegen moet ik zeggen. Het was bij bcm, en dat staat voor iets met baptist.

Dus voor de wedstrijd begon werd eerst even verteld wat ze allemaal doen en wanneer de bijbel studies zijn en wanneer ze nieuwe leden gaan werven....

Ik met m'n domme hoofd draai me om en vraag naderhand of ze ons willen bekeren, aan een christelijk meisje...nou heb me snel verontschuldigd en gezegd dat ik het niet helemaal snapte :P Maar het leek er wel op!!

Uiteindelijk zijn we midden football game met alle international studenten afgedropen en een paar deuren verder gaan pingpongen! Erg leuk als de meeste in het tennisteam zitten!!

Op dit moment, terwijl ik dit schrijf is het weer niet zo lekker. Ik zit nu op m'n kamer en ga zo weer naar mijn volgende les een groot voordeel dat ik nu heerlijk aan een kopje caffe mocha van starbucks zit! Mwhaha

Ik zal binnenkort foto's gaan maken en dan kijken of ik ze online kan zetten!

xx

  • 11 Januari 2011 - 17:17

    Daan:

    toetiej, ben zoo blij voor je en het klinkt allemaal zoo leuK! Jaloerss.. jij bnt gwoon een beetje op vakantie!! en starbucks grr maak me niet jaloers!! Wanneer kunne we keertje skype! Ik mis je.. kuss

  • 11 Januari 2011 - 17:36

    Jolanda:

    Geniet er maar van,klinkt heel goed dat je je vermaakt,Love you xxx

  • 11 Januari 2011 - 18:00

    Katinka:

    Have fun Mel

    xx

  • 11 Januari 2011 - 19:33

    Nathalie:

    Super leuk Mel!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Dikke kus xxx

  • 11 Januari 2011 - 21:33

    Evy:

    Hee mel!
    Klinkt allemaal leuk en spannend! Heel veel plezier daar! x

  • 11 Januari 2011 - 21:54

    Astrid (vos):

    hoi mel ,spannend hoor daar in je eentje .ik blijf je op de voet volgen en maak je geen zorgen om je ma ,ik ben er weer ,hou ze in de gaten hahahaha dikke xx en lekker genieten jij en maak er wat van x as

  • 12 Januari 2011 - 06:18

    Van Steef:

    He kanjer,
    Wat gaaf om al die verhalen te lezen.
    Geniet, geniet en geniet lieve schat...
    kus van Steef, Lotje en Truus

  • 12 Januari 2011 - 08:48

    Linde:

    Ahhhh melll!! Toch een lekker eerste weekje achter de rug! Zal alleen nog maar beter worden, alhoewel... die vroege lestijden lijkt me toch ff flink wennen maar als die feestjes toch allemaal zo vroeg zijn heb je toch nog wel een "normaal" nachtje muhaha!

    VEEEL plezier nog! Mocht ik in de buurt zijn, hoor je me;) Nee hoor, was het maar zo'n feest! X

  • 12 Januari 2011 - 12:32

    Oma En Opa:

    ha die mel wat leuk om te skypen en wat een leuk stekje heb je we zijnenorm trots op je tot de volgende keer liefs en een dikke kus wehouden van je oma en oipa

  • 13 Januari 2011 - 18:30

    Janine:

    Hoi Mel,

    Wat leuk om te lezen dat je zo snel al een plekkie tussen de mensen hebt gevonden. Super dat je het zo naar je zin hebt en hoorde dat je ook al verkast bent in de tussentijd naar een andere kamer hahahaha, veel gezelliger dus.
    Meid helemaal geweldig en hoop dat je het zo leuk blijft houden.
    dikke kus

  • 15 Januari 2011 - 20:47

    Sylvia:

    Nou heb je site gevonden Suzanne heeft het me verteld.
    Leuk om zo je ervaringen te lezen.
    Succes!!!
    Ik ga morgen naar Tsjechië met Stoppel :) en de rest van de clan.
    Groetjes,
    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy (historical)

Melanie

Ik ga voor 6 maanden naar amerika, 5 maanden studeren in Alabama en een maand rondreizen :)

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7314

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 15 Juni 2011

Studeren in Alabama

Landen bezocht: