Long time no see - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu Long time no see - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu

Long time no see

Door: mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, Troy (historical)

Hi, sorry sorry sorry.....

Ik heb het zoooo druk haha maar eigenlijk zie ik het nut van de blog ok niet meer in :P

Dus maar even een (ik denk laatste) update!!

Ongeveer 4/5 weken geleden heb ik een paar dingetjes veranderd. Om te beginnen een nieuwe lichtere en mooiere haarkleur! Een nieuwe tattoo en ik heb mijn reis naar nederland verzet!

Ik kom rond 18/19 mei terug dus ik heb nu nog maar een korte tijd hier :( Helaas!

Ook ben ik 2 weken geleden naar Vegas geweest! Dat was me super!!! We waren in totaal met 4 meiden waarvan 2 kort gezegd stom! Maar ik heb me de pret niet lang laten bedrukken!!

Op donderdag zijn we daar aangekomen en na het inchecken en dumpen van de koffers hebben we door vegas gelopen tot een uur of 3 's nachts! Het is echt the city that never sleeps. Op vrijdag zijn we verder op onderzoek uit geweest maar al snel wisten we onze plannen voor die avond CHIPPENDALES!!! In een wordt wauw!! Hahah daarna door naar een nachtclub en na 1 uurtje slapen de bus in voor een grand canyon tour!!

Nou ik heb heerlijk in de bus geslapen en dus niks van de reis naar de Grand Canyon gezien maar eenmaal gearriveerd! Onwerkelijk mooi, ik kan het het beste omschrijven als een schilderij! Zo mooi en puur.

Al met al was vegas een succes maar 1 ding is zeker, ik ga daar nog een keer heen!!!

Over een paar uur is mijn laatste examen en terwijl ik dit type is het 4 uur 's nachts (jaja ik mel ben aan het "leren")

Volgende week maandag ga ik naar orlando en daar verblijf ik met vrienden 5 dagen en dan voor 5 dagen alleen naar miami voor een mini vakantie en het wachten op mijn terug vlucht vanuit miami naar Amsterdam!


Nou ik denk dat dit wel mijn laatste blog wordt aangezien het bijhouden de laatste tijd al niet zo goed ging!!

Dikke kus en tot snel!

  • 02 Mei 2011 - 09:04

    Melanie Strookman:

    Foto's plaatsten lukt niet!! De foto's zijn te groot sorry!! Voor de mensen die ik op facebook heb! Daar staan een boel foto's van vegas en andere dingen!!! xxx

  • 02 Mei 2011 - 12:44

    Mama:

    Zeker lang geleden liefje,maar ik ben blij dat je zo geniet.Maar ik mis je nu wel erg hoor,kan niet wachten tot ik je kan knuffelen.Geniet van je laatste weken en tot gauw in ons nieuwe huisje,dikke kus..love you xxx

  • 02 Mei 2011 - 22:08

    Nathalie:

    Woehoe chippendales!
    Volgende keer Vegas is met je zusje!
    Tot snel, ik mis je!
    Xxxx

  • 03 Mei 2011 - 07:14

    Opa En Oma Ha Lieve:

    ha die mel de laatste dag heb je er op zitten goed gedaan we zyn trots op je nog 15 dagen en we kunnen je weer zien opa telt de dagen af geniet nog van de laatste dagen hele dikke kus entot gauuw liefs oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy (historical)

Melanie

Ik ga voor 6 maanden naar amerika, 5 maanden studeren in Alabama en een maand rondreizen :)

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 7237

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 15 Juni 2011

Studeren in Alabama

Landen bezocht: