Warm, koud, regen en zon - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu Warm, koud, regen en zon - Reisverslag uit Troy (historical), Verenigde Staten van Melanie Strookman - WaarBenJij.nu

Warm, koud, regen en zon

Door: mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie

08 Februari 2011 | Verenigde Staten, Troy (historical)

Hier maar weer eens een berichtje van mij!
Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad, toets hier toets daar!

Heel veel spannends heb ik niet meegemaakt maar gewoon net als elke andere student school....
Ik heb al 3 toetsen gehaald waarvan 2 afgesloten rond de 83% een B dus. Donderdag heb ik voorlopig m'n laatste toets dus dagar ben ik hard ('ahum') voor aan het leren :P

Om de vrijdag is er in de gym een avond dat je kan badmintonnen basketballen en noem maar op. De laatste keer dat ik ben geweest heb ik samen met 2 russische meisjes een of ander (geen roulette) basketball spel gespeeld erg leuk maar ook langdradig. Daarna door naar een pizza party bij een mexicaans en peruaans meisje thuis. Ook gelijk uitgenodigd voor de volgende dag om daar te komen eten.

Dus ik zaterdag sangria gehaald en op naar de evy en monica. Uiteindelijk waren en 15 mensen en heb ik een top avond gehad en veel leuke mensen ontmoet.

Zaterdag komt er weer een shoptrip aan maar dan 4 uur rijden... Je moet er wat voor over hebben om naar een grote stad te gaan, ahaha.

Heimwee.... Nou die kwam vorige week even om de deur kijken hoor! Na 1 maand nergens last van te hebben gehad boem hallo tog wel even... Dat kwam voornamelijk door het kut weer tentamens weinig slaap en last hebben van een verstandskies...
Het gaat nu weer beter :)

Ik heb vorige week een pakketje op de post gedaan voor het thuisfront met voor ieders wat erin,, die zal deze week arriveren! Ook wacht ik met smacht op post/pakketjes uit NL want ik mis tog wel een aantal dingen! Hahaha

Oja om alles nog even langer te maken... Afgelopen woensdag was het weer een $1 movie night!
En ik wou super graag No Strings Attached' zien...Nou daar gingen we dan met 3 meiden, waarvan 1 redelijk goed gelovig haha. Maar wat een film zeg dat ze dat hier durven laten zien!! Ik heb me kapot gelachen ook om de reacties uit het publiek!! Laten we zeggen deze film gaat om seks en bijna alleen maar seks, en hier in het zuiden zijn ze conservatief!!

Nou dat was het weer, Ik beleef weinig net als alle andere studenten een gewoon leventje alleen zit ik in Alabama!


xx

  • 08 Februari 2011 - 18:26

    Bring Back ..... ;):

    hihi.. hi vriendin!

    Je pakketje van ons komt er aan! Niet alles wat je hebt gevraagd zit er in.. Ik heb nml weer eens geld tekort:P

    Love you!!

    xoxo

  • 08 Februari 2011 - 21:36

    Rich:

    Ha die Mel! Zoals je weet,gaan je pakketten morgen op de bus! Als je nog iets mist,dan horen we dat wel;)
    Was fijn om met je te skypen!
    liefs,

    Rich*

  • 09 Februari 2011 - 09:22

    Jolanda:

    Hey liefje.Leuk dat je het zo druk hebt met leren..vind je altijd erg leuk toch..haha.Gelukkig is het heimwee momentje weer een beetje over,heb ik ook wel soms hoor.Fijn dat je je wel vermaakt met leuke dingen,en ik ga vandaag je pakketje versturen hoor,zit ook een leuk kado voor je in..dikke kus mama xxx

  • 10 Februari 2011 - 14:03

    Opa:

    harstikke goed de cijfers ga zo door mel!
    Hier is alles goed hoor de dokter is ook tevreden !
    Kusje opa xxx

  • 12 Februari 2011 - 12:37

    Marlon:

    Hey Mel,
    Via Naat dr site zag ik de jouwe en heb even je verhalen gelezen :-). Ik vind het heel stoer van je dat je daar heen bent gegaan en wens je nog veel succes en plezier!! You go girl! X

  • 19 Februari 2011 - 11:24

    Van Steef:

    ha kanjer,
    Hier gaat alles o.k en ik moest effe aan je denken dus ik dacht ik stuur je even een dikke klapzoen met een knuffel.
    kus van Steef

  • 01 Maart 2011 - 18:36

    Nicole:

    Hoi Mel,

    Wat stoer allemaal die verhalen je bent zo ver weg en ook alleen. Ik begrijp dat je al heel wat vriendinnen daar hebt gemaakt en dat het goed gaat met leren.
    Meid ik ben trots op je dat je dit doet .
    Geniet van de tijd daar want het gaat best snel.

    Liefs Nicole X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy (historical)

Melanie

Ik ga voor 6 maanden naar amerika, 5 maanden studeren in Alabama en een maand rondreizen :)

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7236

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 15 Juni 2011

Studeren in Alabama

Landen bezocht: